söndag 27 mars 2011

Roligt felsjung pt. 2 - Kenta is a fighter!

Jag vill berätta för er om ännu mer roligt felsjung. Förra gången hade vi killen med klös i - Johnny Tiger. Även denna gång har vi en rivig kille, nämligen Kenta som är en riktig fighter.

Det var min bästa vän Emma som vid ung ålder diggade Europe. Och hon var helt övertygad om att det i Europes kanske mest kända låt sjöngs om "The fighting Kenta". Kanske någon hon tänkte kunde vara hennes far, Kenneth, vad vet jag. Men att det var tal om någon slags nedräkning fanns inte i Emmas värld. 


"It's the fighting Kenta... nananana nanananana..."

2 kommentarer:

  1. min kompis lillasyster brukade sjunga It´s a rainy day, halleluja....

    SvaraRadera
  2. Ja böcker är ju lite av en kilobov i resväskan ;) Jag får nog skala ner det till tre böcken! Jag har iofs mest problem med kläderna, haha. Men så har de ju det i Paris med så jag får vara strikt mot mig själv där ;)

    Var är det du har planer på att flytta då?

    Christine
    http://christineiparis.blogg.se

    SvaraRadera