lördag 23 juli 2011

Grattis Miksi. Önskar Milon.

I dag fyller min kära syster år. Detta är min present till henne:

Jag behöver inte säga något – jag vet att du alltid förstår
Jag behöver inte gråta – jag vet att du får mig att le
Jag behöver inte vara rädd – jag vet att du håller min hand
Jag behöver dig inte här – jag vet att du alltid är där för mig

Ändå, behöver jag dig i mitt liv

Som en syster
Som en vän
Som den luft vi båda andas

Det är vad du är för mig
Och vad jag alltid kommer vara för dig
Min allra käraste syster

Jag älskar dig


Bilden: För att vi är vi och inte riktigt som alla andra. 
Och även för att lätta upp det lite känslosamma.
Språket: För att vi kommer vara vi för all framtid. 
Och i framtiden ska vi öppna vårt lilla bageri i Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar