måndag 9 maj 2011

Tror du på horoskop?

Är det sant det här med att saker kan vara skrivet i stjärnorna? Jag vet inte jag. Jag är ju lite spirituell av mig och tror på något utöver det vi kan se och röra vid. Jag tror inte att människan slutar vid utsidan av kroppen, hon har ett energifält som sträcker sig mycket längre än så. Om det är människan själv som bestämmer sitt öde eller om det är förutbestämt i stjärnorna vågar jag inte riktigt svara på. Mest troligt är det någon slags kombination.

Jag gillar i alla fall att läsa horoskop och när det är trevliga sådana väljer jag att tro på stjärnorna och låta dem styra mig lite. Som i dag till exempel.


Jungfrun den 9 maj 2011, enligt Metro:

"Din utstrålning får andra att dras till dig, och du tycks snart återknyta en gammal vänskap!"

Det låter sannerligen trevligt, tycker jag. Jag sträcker på mig lite extra och välkomnar alla gamla vänner att höra av sig. En gammal vän behöver för övrigt inte vara en fysisk person. Kanske menar horoskopet att jag faktiskt kommer kunna ta mig i väg och njuta av SM i Gymnastik nu till helgen. Man kan ju hoppas. Stjärnorna, vad säger ni?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar