söndag 16 februari 2014

Välkommen till startelvan, nr 6.

Jag nämnde det tidigare. Det är bäbisarnas år i år.

I dag kom den sjätte pojken till skaran och snart är vi ju faktiskt ett helt fotbollslag. Ett som kan ställa upp i sjumanna i alla fall. Killar och tjejer spelar ju ibland i samma lag när de är små, så när lillan kommer i maj är det bara att börja träna ihop dem.

Jag tänker ibland att jag frusit till is i hjärtat. Men så är det så klart inte. Det finns alltså sex stycken herrar som jag är helt hopplöst förlorad i. Två av dem har jag inte ens träffat än. Men jag vet att jag är kär i dem båda.

Lite kyligt kan man ju ha det på sin kammare, men det smälter när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är, som får vara förälskad i sex stycken små troll. Wow. Det är magiskt. Att vara moster och faster är helt makalöst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar