söndag 22 juli 2012

Team USA!

För den som inte vet, så ligger gymnastik mig varmt om hjärtat. Så varmt så jag ibland börjar gråta av glädje bara jag tänker på hur fint det är. Just nu är OS-peppen enorm och jag längtar så jag spricker tills jag kan slå mig ner i TV-soffan och följa med när vår alldeles egna stjärna Wagner guidar oss genom kombinationer och svårigheter för de olika grenarna. Det kommer bli grymt.

Då vi bara har en gymnast i blågult – fantastiska Jonna Adlerteg – får man vända sig till en annan nation när man ska välja favorit till lagguldet. Min favorit är given: Team USA. De fem tjejerna som krigar för att göra om prestationen från OS i Atlanta 1996, ta ett guld i lagkampen, är så tuffa och grymma så jag vet faktiskt inte riktigt var jag ska ta vägen.

GO TEAM USA! Vi låter detta lilla montage tala för sig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar