tisdag 17 juli 2012

Det är få saker jag verkligen VILL HA, men...

Jag är ingen materialist, nejvisst. Men det finns vissa saker som gör livet så mycket bättre. Springskor hör till den kategorin. Därför känner jag nu oerhörd materiell lycka över ett par nya (och fina, de är ju lite rosa!) skor. Jag hann aldrig med något lopp i DC, men springa sönder mina skor lyckades jag med ändå.

Nu är siktet inställt på Midnattsloppet i Göteborg och Tjejmilen i Stockholm. Mitt livs första lopp! Och första milen för sommaren sprang jag i helgen, med mina 305 girls. Det gick förvånansvärt bra och med mina nya skor kommer det säkert gå ännu bättre. Jag är redo. "Pjinga?! Fädiga, å gåååå!!!" för att citera Elvan, 2,5 år.

Tack för övrigt till väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam personal på Löplabbet Tjej i Göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar